Як трансформувати систему управління репутацією бізнесу в нових реаліях

Олена Дерев'янко

Як трансформувати систему управління репутацією бізнесу в нових реаліях

Спікер
Олена Дерев'янко
Посада
Партнер Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д-р екон. наук, проф.

2

лекції на місяць

3

години контенту

1

Q&A сесія

Зараз перед бізнесом стоїть три стратегічні завдання: допомогти країні, зберегти компанію та зміцнити репутацію

З лекції Олени Дерев’янко ви дізнаєтеся про

  • виклики, з якими зустрівся кожен український бізнес, та шляхи їхнього вирішення
  • пріоритети менеджменту за усіма напрямками
  • як комунікувати компаніям у військовий час
  • яким вимогам має відповідати PR-менеджер нових реалій

Проєкт буде корисним

власникам бізнесу та управлінцям
маркетинг, PR-, digital- фахівцям
усім представникам креативної індустрії

З точки зору управління репутацією, певною мірою настав момент істини, коли справи стали важливішими за слова. І щирість є більш бажаною, ніж політкоректність. Сьогодні громадськість чекає від бізнесу не просто добросовісної роботи і традиційних CSR-ESG-активностей, а повноцінного корпоративного громадянства, дуже розширеної соціальної відповідальності

Як проходить навчання

Фахівці ділитимуться власними кейсами у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube. Усі зареєстровані учасники напередодні заходу отримають посилання з доступом на пошту. Після кожної лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом.

Головним PR-інструментом є реальні справи: податки авансом, відрахування % обороту на потреби ЗСУ, безоплатне розповсюдження продуктів бізнесу, підтримка партнерів з числа МСП, інформаційний фронт, нові грані ризик-менеджменту/корпоративного навчання

4/10
майже стільки компаній в креативних індустріях частково чи повністю призупинили свою діяльність через війну – Cases
Зараз бізнес, як ніколи, потребує підтримки одне одного, аби й надалі продовжувати працювати, зберігати та створювати робочі місця, платити податки. Долучайтеся до лекцій MMR Edu, аби отримати досвід та підтримку лідерів галузі, і разом наближати перемогу України!

Формат участі

Команда MMR з початку війни працює безперебійно, висвітлюючи актуальні новини та беручи участь у боротьбі на інформаційному фронті. Ми створюємо MMR Edu, аби підтримати колег з креативної індустрії та створити майданчик для обміну досвідом та розвитку.

Долучитися до найближчої лекції можна, зробивши добровільний внесок на суму від 200 грн та підтримавши таким чином нашу редакцію.

Ви отримаєте

  • доступ до онлайн-лекції лідера креативної галузі
  • можливість поставити питання під час Q&A сесії
  • запис заходу
  • доступ на e-mail, вказаний у формі оплати

На наступних лекціях MMR EDU поговоримо про

  • комунікації воєнного часу у всіх площинах: держава — суспільство, бізнес — суспільство, бізнес — держава та суспільство — суспільство
  • як бізнесу максимально безболісно адаптуватися до нових реалій
  • як створювати доречний, актуальний та креативний контент під час війни
  • переформатування tone of voice компанії
  • трансформацію управління репутацією бізнесу у нинішніх реаліях

Підпишіться на email-розсилку від MMR, щоб не пропустити анонс наступного заходу

    To top