Діджитал під час війни: корпоративний досвід

Оксана Коваль

Діджитал під час війни: корпоративний досвід

Спікер
Оксана Коваль
Посада
Керівник департаменту комунікацій, PR та GR

2

лекції на місяць

3

години контенту

1

Q&A сесія

Чим складніші часи, тим більше вага особистостей

З лекції фахівчині ви дізнаєтеся

  • чому потрібно розповідати про волонтерські досягнення працівників
  • що і як транслювати компаніям та ключовим особам у соцмережах, щоб подвоїти органічне охоплення
  • топ-5 правил, як поводитися компанії успішно адаптуватися до нових реалій
  • як працювати з особистим брендом першої особи/менеджменту/піарника у воєнний час, щоб не відхватити хейту
  • як корпоративні блогери стають потужними інформаційними військами: зростання уваги ЗМІ, у тому числі міжнародних

Проєкт буде корисним

власникам бізнесу та управлінцям
маркетинг, PR-, digital- фахівцям
усім представникам креативної індустрії

Після Другої світової війни було засновано Public Relations Society of America. PR відгравав ключову роль в єднанні нації, у боротьбі з противником, у якості моральної підтримки армії. Багато інструментів, кейсів та практик сучасного піару пішли саме з того часу

Як проходить навчання

Фахівці ділитимуться власними кейсами у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube. Усі зареєстровані учасники напередодні заходу отримають посилання з доступом на пошту. Після кожної лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом.

4/10
майже стільки компаній в креативних індустріях частково чи повністю призупинили свою діяльність через війну – Cases
Зараз бізнес, як ніколи, потребує підтримки одне одного, аби й надалі продовжувати працювати, зберігати та створювати робочі місця, платити податки. Долучайтеся до лекцій MMR Edu, аби отримати досвід та підтримку лідерів галузі, і разом наближати перемогу України!

Бібліотека лекцій

Формат участі

Команда MMR з початку війни працює безперебійно, висвітлюючи актуальні новини та беручи участь у боротьбі на інформаційному фронті. Ми створюємо MMR Edu, аби підтримати колег з креативної індустрії та створити майданчик для обміну досвідом та розвитку.

Долучитися до найближчої лекції можна, зробивши добровільний внесок на суму від 200 грн та підтримавши таким чином нашу редакцію.

Ви отримаєте

  • доступ до онлайн-лекції лідера креативної галузі
  • можливість поставити питання під час Q&A сесії
  • запис заходу
  • доступ на e-mail, вказаний у формі оплати

На наступних лекціях MMR EDU поговоримо про

  • комунікації воєнного часу у всіх площинах: держава — суспільство, бізнес — суспільство, бізнес — держава та суспільство — суспільство
  • як бізнесу максимально безболісно адаптуватися до нових реалій
  • як створювати доречний, актуальний та креативний контент під час війни
  • переформатування tone of voice компанії
  • трансформацію управління репутацією бізнесу у нинішніх реаліях

Підпишіться на email-розсилку від MMR, щоб не пропустити анонс наступного заходу

    To top