Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: досвід Нової пошти

Олена Плахова

Інтегровані комунікації під час війни — комунікації, помножені на 1000: досвід Нової пошти

Спікер
Олена Плахова
Посада
директор з управління репутацією та маркетингом

2

лекції на місяць

3

години контенту

1

Q&A сесія

З Оленою Плаховою поговоримо про те

  • як працювати з власною командою, щоб всіх тримати в «робочому» стані, та до чого тут шахи
  • як дивитися на комунікації та як їх робити, щоб пробитися крізь новини на військову тематику
  • як відстроювати внутрішні комунікації, щоб всі знали те, що потрібно знати саме їм для роботи та формування очікувань
  • коли переходити від психологічної підтримки до реальної, і що це дасть бренду роботодавця
  • що таке сервіс під час війни, та чи відрізняється він від мирного часу
  • як карта стейкхолдерів допомагає одночасно думати про всіх і фокусуватися на головному
  • як топ-менеджеру самому не зійти з розуму, та де шукати приводи для мотивації та розвитку

Проєкт буде корисним

власникам бізнесу та управлінцям
маркетинг, PR-, digital- фахівцям
усім представникам креативної індустрії

Як проходить навчання

Фахівці ділитимуться власними кейсами у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube. Усі зареєстровані учасники напередодні заходу отримають посилання з доступом на пошту. Після кожної лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом.

4/10
майже стільки компаній в креативних індустріях частково чи повністю призупинили свою діяльність через війну – Cases
Зараз бізнес, як ніколи, потребує підтримки одне одного, аби й надалі продовжувати працювати, зберігати та створювати робочі місця, платити податки. Долучайтеся до лекцій MMR Edu, аби отримати досвід та підтримку лідерів галузі, і разом наближати перемогу України!

Бібліотека лекцій

Формат участі

Команда MMR з початку війни працює безперебійно, висвітлюючи актуальні новини та беручи участь у боротьбі на інформаційному фронті. Ми створюємо MMR Edu, аби підтримати колег з креативної індустрії та створити майданчик для обміну досвідом та розвитку.

Долучитися до найближчої лекції можна, зробивши добровільний внесок на суму від 200 грн та підтримавши таким чином нашу редакцію.

Ви отримаєте

  • доступ до онлайн-лекції лідера креативної галузі
  • можливість поставити питання під час Q&A сесії
  • запис заходу
  • доступ на e-mail, вказаний у формі оплати

На наступних лекціях MMR EDU поговоримо про

  • комунікації воєнного часу у всіх площинах: держава — суспільство, бізнес — суспільство, бізнес — держава та суспільство — суспільство
  • як бізнесу максимально безболісно адаптуватися до нових реалій
  • як створювати доречний, актуальний та креативний контент під час війни
  • переформатування tone of voice компанії
  • трансформацію управління репутацією бізнесу у нинішніх реаліях

Підпишіться на email-розсилку від MMR, щоб не пропустити анонс наступного заходу

    To top