Як бренду залишатись в етері під час війни: досвід MEGOGO

Валерія Толочина

Як бренду залишатись в етері під час війни: досвід MEGOGO

Спікер
Валерія Толочина
Посада
маркетинг-директорка

2

лекції на місяць

3

години контенту

1

Q&A сесія

З Валерією Толочиною поговоримо про

  • особливості комунікації під час війни: про що кричати, а де помовчати
  • проєкти, що допомагають суспільству, та партнерства: чому слід об’єднуватись, і як це впливає на бізнес-результати
  • про те, як не втрачати аудиторію та запускати нові продукти в найскладніші часи

Проєкт буде корисним

власникам бізнесу та управлінцям
маркетинг, PR-, digital- фахівцям
усім представникам креативної індустрії

Як проходить навчання

Фахівці ділитимуться власними кейсами у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube. Усі зареєстровані учасники напередодні заходу отримають посилання з доступом на пошту. Після кожної лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом.

4/10
майже стільки компаній в креативних індустріях частково чи повністю призупинили свою діяльність через війну – Cases
Зараз бізнес, як ніколи, потребує підтримки одне одного, аби й надалі продовжувати працювати, зберігати та створювати робочі місця, платити податки. Долучайтеся до лекцій MMR Edu, аби отримати досвід та підтримку лідерів галузі, і разом наближати перемогу України!

Бібліотека лекцій

Формат участі

Команда MMR з початку війни працює безперебійно, висвітлюючи актуальні новини та беручи участь у боротьбі на інформаційному фронті. Ми створюємо MMR Edu, аби підтримати колег з креативної індустрії та створити майданчик для обміну досвідом та розвитку.

Долучитися до найближчої лекції можна, зробивши добровільний внесок на суму від 200 грн та підтримавши таким чином нашу редакцію.

Ви отримаєте

  • доступ до онлайн-лекції лідера креативної галузі
  • можливість поставити питання під час Q&A сесії
  • запис заходу
  • доступ на e-mail, вказаний у формі оплати

На наступних лекціях MMR EDU поговоримо про

  • комунікації воєнного часу у всіх площинах: держава — суспільство, бізнес — суспільство, бізнес — держава та суспільство — суспільство
  • як бізнесу максимально безболісно адаптуватися до нових реалій
  • як створювати доречний, актуальний та креативний контент під час війни
  • переформатування tone of voice компанії
  • трансформацію управління репутацією бізнесу у нинішніх реаліях

Підпишіться на email-розсилку від MMR, щоб не пропустити анонс наступного заходу

    To top