2
3
1
З Оленою Дальською-Латошевіч поговоримо про те
- коли починати говорити про бренд на міжнародному ринку та чи взагалі варто це робити
- як комунікувати тему війни в міжнародному бізнесі
- Media Relations у поточній ситуації: як будувати стосунки із журналістами на нових ринках
- GR як елемент PR-кампаній (спойлер — працює!)
- корисні інструменти PR-фахівця для роботи у міжнародних комунікаціях
- Кейс: Day Center by AMD від WePlay Esports
Проєкт буде корисним

Як проходить навчання
Фахівці ділитимуться власними кейсами у форматі закритої онлайн-трансляції на YouTube. Усі зареєстровані учасники напередодні заходу отримають посилання з доступом на пошту. Після кожної лекції запланований час на Q&A сесію, де кожен зможе проконсультуватися з експертом.
Бібліотека лекцій
Формат участі
Команда MMR з початку війни працює безперебійно, висвітлюючи актуальні новини та беручи участь у боротьбі на інформаційному фронті. Ми створюємо MMR Edu, аби підтримати колег з креативної індустрії та створити майданчик для обміну досвідом та розвитку.
Долучитися до найближчої лекції можна, зробивши добровільний внесок на суму від 200 грн та підтримавши таким чином нашу редакцію.
Ви отримаєте
- доступ до онлайн-лекції лідера креативної галузі
- можливість поставити питання під час Q&A сесії
- запис заходу
- доступ на e-mail, вказаний у формі оплати
Редакція mmr.ua продовжує працювати для вас
Ми адаптували контент і пишемо лише про те, що доречно і корисно для бізнесу під часи війни:
- Як реагують світові бренди на війну в Україні?
- Що комунікують PR-фахівці в публічному просторі?
- За допомогою яких ініціатив локальний бізнес за кордоном підтримує Україну?
- Якими способами креативники та таргетологи доносять правдиву інформацію на широкий загал?
- Як медіа підлаштовуються під сумну реальність?
Оберіть суму донату
Будемо дуже вдячні за вашу підтримку!
На наступних лекціях MMR EDU поговоримо про
- комунікації воєнного часу у всіх площинах: держава — суспільство, бізнес — суспільство, бізнес — держава та суспільство — суспільство
- як бізнесу максимально безболісно адаптуватися до нових реалій
- як створювати доречний, актуальний та креативний контент під час війни
- переформатування tone of voice компанії
- трансформацію управління репутацією бізнесу у нинішніх реаліях
Підпишіться на email-розсилку від MMR, щоб не пропустити анонс наступного заходу